Monday, August 24, 2009

Tunggu waktu sahur ke???


Sekarang ni aku dah same ngan Ja a, aku pun dah ader 4 follower. Entri ni aku buat ketika aku tidak boleh tido. Bukan kerana sengaja nak tunggu sahur, tetapi aku mmg dah puas tido setelah penat bejalan.

Sat lagi masuk la hari ke-3 berpuasa. aku rase lain sikit tahun ni. Tahun ni aku puasa majoriti tidak bersama family.Kalu ikut perancangan, aku hanya akan bersama family ketika berpuasa 1st day dan last day sahaja.


family bahagia!!!

Hari ni lauk berbuka ku simple saja. Aku cuma makan apa yang tersedia di masjid. Bukan untuk berjimat, tetapi hari ni aku tiada mood untuk ke bazar mamilih lauk berbuka kerana penat untuk berjalandengan ramai orang disitu.

Sementara menunggu waktu sahur bersama rakan-rakan, aku telah menutup telingaku dengan alat yang mengeluarkan bunyi. Headphone kesayanganku sentiasa berada disisiku ketika kesunyian.

Dalam kebosanan ni, aku tak jemu untuk belajar perbaiki blog aku dari masa ke masa. Ya!!ak masih baru dalam bidang ni. Orang kata blog aku ni cam myspace pun ada. Bukan aku nak tiru, tapi memang aku minat gaya ni. Pirates of caribbean ni memang kegemaran aku dari mula cerita ni wujud. tak mustahil lah
aku ada semua koleksi cerita ni.

Inilah 2 watak yang aku paling minat dalam cerita pirates of caribbean. Gaya bersahaja jack sparrow dan
gaya menawan elizabeth tylor memang menarik perhatianku.






*Selamat bersahur dan berpuasa kepada semua

6 TuSuKan:

Unknown said...

mari kita ke masjid lagi. bukan utk jimat duit, jauh sekali untuk cabut lepas makan ya.

owh. malam ni ada kelas ye.

Unknown said...

ya...aku bercadang untuk terus ke kelas selepas selesai solat magrib di masjid. apa cadangan kamu???

Unknown said...

sudah kelas juga.

Unknown said...

ckp jela nk saving..
hahah..tam0 ngaku plak =)

Unknown said...

hoho.. membazir pulak gaya setan..
ko pun paham bkn? lol

Unknown said...

byk alasan kami untuk tidak berbuka sendiri..bukan tidak mahu..tapi kadang2 ada juga kami berbuka sendiri..kami tidak mahu makanan di masjid berlebihan jika semua tidak ke masjid dan kami bukan org yg suka bersesak2 di bazar ramadhan...

Blog Widget by LinkWithin