Sunday, May 23, 2010

hujung minggu~

hujung minggu yang amat sibuk bagi aku untuk beberapa minggu ini~

Minggu lepas ada kenduri kawen anak sulung jiranku~

Minggu ni lak ader lain cerita~~

Semalam sabtu bersamaan 22 May 2010 aku telah pergi ke zoo negara, fuh penat gak la nak p sane, sbb mcm2 halangan aku dan kumpulan aku hadapi~di bawah ni ader 2 gambar yg ak upload, yang laen nanti aku akan upload bile aku ader mase ea~
-ni plak aksi takda kerja dari kami-



-4 orang yang telah mengikuti rombongan-

Hari ni plak aku tolong kenduri atau dalam bahasa jawa(rewang). penat gak la, sempat gak amik gambar, tapi lum sempat tranfer dari kamera~

7 TuSuKan:

Unknown said...

Pergh!! pegi zoo negara beramai2!! hoho..

warna gambar lawa..

Neko D. 13 said...

dah2 la sahut cabaran tu..on balik fb anda yeh..huhu boring tau ko xde..:((

Unknown said...

la ni warne bese je jaa~xder bese pn~

neko>>la rase cm xder beze je kan~

milah hasan said...

huh! knp x ajak i pegi zoo.. leh i kawtim dpt free entarance.. haha.. oh, rindu mahu ke sana~

alep~ sila on pesbuk anda. jika mahu merajok dgn odah, sila block dia shj, ok? susah saya mahu hubungi anda.

maap odah, ini cara terbaik pujukan yg aku boleh berikan~ ^^

Unknown said...

milah>> haha, aku pun xtau nape aku p zoo, ni pun ader org ajak~aku turut sahaja pada malam sblm dorg p sane~

ala, kalo aku on pn ak jarang bukak fb skang ni,zbb minggu ni sampai jumaat byk keje, sat2 je aku bukak, 2 pn kalo sempat,esok sampai kames mmg xsentuh la sbb ak xbawak laptop~~~

Unknown said...

serius.. gambar putih dan lawa..

kau delete fb ke?
atau kau tak pakai je?

Unknown said...

ak xpakai~~

Blog Widget by LinkWithin