Wednesday, August 19, 2009

akhirnya hampir siap

inilah rupenya blogku yg hampir siap.

ianya setelah penat lelahku hampir beberapa hari untuk belajar membuat blog ini. Ya, setelah penat dan banyak bertanya kepada rakan-rakan blogku.akhirnya minat baruku ini hampir menjadi kenyataan.

Ya kawan-kawan, walaupun kata-kataku ini tidak seberapa, tapi aku tetap gembira kerana inilah teman luahan hatiku sekarang ini. Aku tidak memaksa untuk sesiapa membacanya, tetapi aku ingin berkongsi sahaja apa yang aku ketahui.

terima kasih semua.

regard,
general sp@rrow.

2 TuSuKan:

Unknown said...

tusukan pertama(kot)
1. hebatnya blog ko. mcm laman myspace

2. regards - 'nama' itu format aku

3. tahniah. anda juga adalah addict blog.

Unknown said...

ya kamu adalah tusukan pertama:
1. ini adalah hasil ajaran master2ku

2. ya aku meniru untuk sementara.

3. ada sebab kenapa aku addict ja a.

Blog Widget by LinkWithin