Thursday, September 24, 2009

biarkan panjang, potong pendek atau botak???




Aku masih keliru samada mahu potong pendek atau botak selepas raya ini. Tapi aku dah bosan dengan rambut panjang seperti yang lepas sehingga lepas hidung.

potong pendek pn baru beberapa kali aku buat.

Dan paling jarang aku buat ialah potong botak. Kejadian ini berlaku ketika daku berada di awal kemasukan di USM.

Sekadar Hiasan!!

Mana satu yang aku patut pilih dari 3 diatas ye???

*keliru sudah aku.

24 TuSuKan:

milah hasan said...

botak je...jimat duit minyak rambot..

Unknown said...

untuk pengetahuan kamu...tidak botak pn aku xpernak pakai minyak rambut...

Unknown said...

botak sahaja alep..
tahun lepas aku pon botak lepas raya..

tahun ni apa kata kau pulak..

Unknown said...

itulah yg sedang difikirkan sebenarnya...

Neko D. 13 said...

jgn botak!!!! kerana aku alergi org kurus yg botak

Unknown said...

apa pasal???tapi bukan kamu jmpe aku pn...aku sebenarnye masih berfikir nak ptg cmne...

Unknown said...

skang seri...2 org nak aku botak...2 org lagi nak aku rambut pendek...aku mahu lebih undi untuk menentukannya...

Unknown said...

p0t0ng bese saje..pastu wt rmbut pacak g kls..cnfirm k0 dpt pengganti pasni ;p

hehe..ak gler mamat rmbut pacak.!! hahaha...

p/s : jgn b0tak!

Unknown said...

hahaha...rambut pacak????kalo nak tau rambut pacak paling dikutuk oleh budak2 batch dan kos aku...hahahaha...mmg xakan dibuat oleh aku....

Unknown said...

pacak? mane? huahuahua!!!

Unknown said...

euww..ja A lucah d0wh!

heiii..rmbut kacak i2 sgt mach0 n ensem + ch0mel = kiut!!

ak suke larhhhhh..jgn kutuk laki rmbut pacak! hehehe..

weyh..rmbut belah tgh i2 sgt skematikus..kikikiki..

Unknown said...

hahaha...pacak xsesuai untuk aku yg kurus....

Unknown said...

syue, aku tak lucah.. ko salah tafsir tu.. :(

ko tanya sparrow, pacak tu jadi buah mulut orang.. hehe.. ^^V..

Unknown said...

hahahaa~~~~ya...mmg buah mulut...

Unknown said...

spe kate pacak ta sesuai tuk 0wg krus?
pacak tdak mngenal rupe k!
hehehe..sesuai tuk smue peringkat saiz dan usia..huhu..

n ja A..ak ta slh tafsir larh! hehehe..k0 sikat belakang jela sparr0w..hahahaha..

Unknown said...

hahaha...pacak mmg xbest la...aku nak botak licin la...cam aku 1st yr dulu...

Unknown said...

sparrow, aku sokong apa saje keputusan ko..

Unknown said...

hahahaha~~~ko mmg penykong setia ku...

Unknown said...

ah! sengal!
b0tak 2 lg ta sesuai ngan 0wg kurus..
cm mat pit!!

Unknown said...

hahaha...ko xsuke org botak ni...

Unknown said...

mmg ak ta ske p0wn..
geli la..hahahaha..

Unknown said...

haha...aku dah botak pun...jaa jom kiter post gambaq botak ini

Unknown said...

eeeeeeeeeeeeee..ak da kater jgn b0tak jgn b0tak..

tam0 tgk..tam0 tgk ;p

hehehe..abh k0 ta laku..hahahaha..

Unknown said...

xpe xlaku pn...aku xkesah...hahahaha~~~

Blog Widget by LinkWithin