Thursday, October 22, 2009

Agenda harini

Hari ni aku bosan. Bangun je dari tidur, aku terus bersiap untuk ke foyer DK. Hasrat hati mahu melayan perasaan dengan kelajuan internet yang agak superb.


Tapi aku buat keje bodoh sikit la, ntah apa yang aku ingat, aku pun tak tau. Aku bawak laptop aku kesana bersama dengan gadjet laptop tu la(macam la banyak sangat). Tapi aku lupa bawak gadjet paling penting. Aku lupa bawak bateri da. Aku terfikir masa tu, bodohnya aku, bende lain aku bawak, bateri aku tak bawak(umpama kau mahu berjalan dengan kereta, kunci kau bawak, tapi seluar kau tak pakai lagi).

Aku pun berpatah balik bukan patah riuk ye.

Disana aku mahu berjumpa siti sebenarnya siti khairani ye bukan siti khairiah(bak kata odah dan orang ni pun orang yang sama). Hasrat berjumpa bukan berdating ye tapi mahu bermeeting je. Eh2 bukan itu sebenarnya, aku sekadar hanya mahu menyerahkan fail yang diminta dariku sahaja.

Tup tap, kami pun selesai kerja dan tetibe sahaja Odah mesej aku untuk meminta installer photoshop. Nasib baik aku membawanya dan aku pun terus meunggu disitu bersama rakan2 siti.

Borak punya borak dengan komen2 dan sempat juga berkenalan, odah pun hampir sampai. Yang aku tak leh terima, kawan2 siti ingat aku ni budak 1st year. Muda sangat ke aku ni????

Tak kesah la apa pun, odah sampai aku pun dah lapar, dengan tak sengaja dia dan rasis ajak makan kat cg lak. Aku pun terus setuju je.

Makan punye makan dan kenyang aku pun balik. Sampai je kat bilik aku pun terus main game warcraft sampai la petang.

Lupa nak cerita, semalam akmal tak habis2 puji aku, aku pun tak tau kenapa. Menurut beliau sebab aku dipuji dalam kelas. dan itu sebenarnya adalah hasil keje dia juga, bukan aku sorang.

*sebenarnya aku ni sedang bosan sampai entri ini wujud.

4 TuSuKan:

Anonymous said...

haha.fest year.tu laa.mke knk2 lg..cm kte kate gak kn.awet mude la konon~~~

Neko D. 13 said...

Oyeahh...nama dan kesalahan cik Odah yg comel itu disebutkan di dlm entri ini

Unknown said...

ape la ko pk mase tu?

bateri x bawak..

Unknown said...

haha~~

hanani>>ye la 2...

odah>>bukan slalu menyebut name ko

jaa>>aku pun xtw ape aku pk da....

Blog Widget by LinkWithin