Wednesday, October 21, 2009

Kehidupan yang bosan!!!

Entri ni memang bosan, kalo tanak bace jangan bace!!!


Pagi jam 5.38 am aku berada di hadapan laptop(mestilah aku dah bangun). Malam tadi bilikku senyap agak awal kerana semua dalam keadaan stress yang agak tinggi.

Aku berada dalam mood yang tidak stabil beberapa hari ini, kerana keadaan broadband yang agak bangang dan lembap(aku bayar mahal la!!!). kehidupan harianku semalam memang tidak begitu seronok. Hanya sekadar seperti insan biasa sahaja.

Aku bangun pagi solat subuh dan merenung internet selama lebih kurang sejam juga semalam. Apa yang aku belek pun aku tak tau.

Jam 8.45am aku telah disuruh untuk pergi ke airport untuk membuat kerja yang ntah pape ntah, nak tau klik disini la!!!.

Aku disuruh mencari 10 orang sebenarnya, tapi semua orang taknak p sana. Aku pun malas mahu memaksa. Lastly, Farah setuju ikut aku bersama beberapa member kimia mereka yang aku hanya kenal beberapa orang sahaja.

Oh malang sungguh nasibku, nasib baik papa bear tiada masa itu.

Malang nasibku bertambah dengan bengang dengan mamat yang tak sedar diri ni, dah la memang takda pape,menyibuk je lebih. Pegawai pun tak cakap pape kat aku. Dengan muka bengang, aku dan hanafi pun buat tak tau sahaja dengan beliau.

Dan kebengangan aku terubat apabila dipelawa makan sendiri oleh bos besar(sapa lagi prof omar la!!!tnc hepp). Mamat poyo tu terdiam je. Hahahahaha, aku suka!!!

Balik aku membuang masa dengan rumet aku melihat dan memberi komen dengan montaj beliau.

Jam 12.00pm, aku ngantok dan tidur sehingga petang(Takde keje sampai tido je keje aku!!!). Bangun pun apa lagi la, perut dan bergendang. Solat dan turun cafe untuk makan la!!!

Petang lak aku main bola la lepas asar. Tapi main bola petang tu memang tak best sebab macam orang yang nak kejar pencuri je. Dah la ramai nak mampus. Kalau la main ragbi pun ramai macam tu, memang best kan????

Malam aku p la kelas plak. Kelas Dr Sohail yang tak tau belajar apa!!!!

Malam aku ingat taknak makan, tapi molok lak ajak aku makan, aku pun p la makan dan berjumpa la plak ngan farah ngan fatiyadan jaa!!!

Lepas balik aku terus basuh baju dan tido dan malas mahu melayan internet bengong ni!!!


2 TuSuKan:

Unknown said...

farah bernasib baik turut serta.. dia dapat 'cuci mata' melihat orang2 disana..

Unknown said...

hahaha...ya...agak bernasib baik!!!

Blog Widget by LinkWithin