Saturday, October 10, 2009

Malam Ketenangan!!!


Malam ni aku bersiar-siar di padang kawad bersama akmal untuk melihat keindahan panorama malam disitu. Mungkin ramai tidak mengetahui tentang aktiviti itu pada malam ni!!!

Disitu aku melihat lilin dihias dengan bentuk 1 Malaysia yang begitu besar. Aku kagum(jikalah aku mempunyai kamera). Di situ aku jumpa Jaa bersama kamera canggihnya!! Sungguh seronok beliau bersama gadget barunya itu untuk snap gambar2 yang menarik. Aku dan akmal hanya melopong saja kerana kami tiada gadget tersebut. Dan untuk pengetahuan semua, sungguh ramai yang mempunyai gadget yang begitu canggih disitu(aku jeles lagi).

sebenarnya tepat jam 12malam tadi adalah hari yang begitu bermakna untuk seseorang. beliau telah menyambut ulangtahun kelahiran beliau yang ke 20 tepat jam 12 tadi. beliau ini telah kukenal sejak sekolah menegah lagi. perwatakan beliau sunggu menarik sehingga menarik sesiapa sahaja yang melihatnya. Gaya yang sungguh lemah lembut ketika bercakap, juga sikap hormati orang lain yang terlalu tinggi membuat semua orang juga menghormati beliau.

Sikap pemalu beliau juga membuat kan semua orang ingin mendekati beliau. Beliau juga seorang yang agak rapat denganku. beliau yang dimaksudkan ialah HANANI HUSNA BT AHMAD NORBAKRI.
Birthday girl kita pada 10-10-89


Terima kasih kerana sudi berkawan denganku dan menjadi pendengar sejatiku selama ini. Selamat ulangtahun yang ke-20, semoga kamu mencapai apa yang dihajati tidak kira dimana kau berada.

14 TuSuKan:

Anonymous said...

alamak.segannye sy..knpe ad gmbr tu..
besa pulak.malu laa.
kalo delete lg baek rsenye..hehehe (~_~)

Unknown said...

xyah delete pn xpe...ok r 2..

Unknown said...

ayt k0 cm k0 nk gurl tu tp gurl tu tam0 k0..
hik3..

tape..try ur best!
;p

Unknown said...

haha...dier x aku la...dan kamimasih berhubung sampai skang...tetap baik walau bkn lagi rapat cm dulu!!!

Unknown said...

x??????????
knape putus?
huhu..ak mmg ske cbuk!

ngee.tp die cun..sweet jewk..kal0 ak jd laki ak nk wt die jd bini ;p

Unknown said...

smue org nak buat dier jadi bini...haha...bkn jodoh kot..xpe la..kalo ader nanti ader la 2..

Anonymous said...

mane ade putuskn halif..tiada cntum tiada putus..tapi janji Allah yg akn menjwb persoalan nie..aku doakn korang akn bersatu dgn sah satu hari nanti..btl2 harap begitu =))))))
-ib-

Unknown said...

haha~~~

Neko D. 13 said...

ini kes rindu ya adek ya?? *wink2*

Pakcu Sofi said...

pak pong pak pong

Unknown said...

rindu pe kak???sopi???asal pak pong pak pong???ko kene sawan???

Unknown said...

hahahaha..

Unknown said...

gelak gak ke????

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih

Blog Widget by LinkWithin