Thursday, February 18, 2010

Memandu ke UIAM.

Harini aku sempat bejalan ke UIAM@IIUM.
Seronok dapat bejalan kesana sebab dapat menguji pemanduanku yang dah lama xbawak kereta ni!

Aku kesana bejalan macam besela drive sorang2 tanpa tahu jalan.
Selamat la aku sampai dan pulang ngan selamat tanpa sesat.
Kat bawah ni gambar terpilih yang aku sempat snap(termasuk la pemandu pelancong aku kat sana@org aku nak jumpa@buah hati):
Gambar ni aku amik masa betul2 sampai kat sana.gambar bangunan KAED(nak tau pe 2?baca kat tulisan gambar bawah ni).

Ni la gambar depan bangunan ni. Aku suka konsep bangunan kat UIA sebab menarik.

Ni orang yang aku nak jumpa, sibuk membeli barang.

Gambar ni blur skit, tapi aku nak upload gak...sebab aku suka time ni~

Aku lupa ni gambar bangunan pe, tapi cantik dan menarik.

Papan tanda ni kat depan sungai yang mengalir kat tengah2 UIA. 

Ni plak gambar jambatan yang hubungkan dua bangunan terpisah leh sungai bawah tu(pesanan:itu air pancut ya, bukan air kencing).

Ni bukti itu adalah air pancut kat sungai tersebut. Sungai ni dekat je ngan masjid.

Muka bosan layan aku sebab banyak sangat amik gambar~~


Dia kate: cepat la, nak bawak tempat len lak ni~~(rekaan semata2).


Baca sendiri bangunan apa.


Ni paling best, aku paling tertarik. Gambar ni kat dalam bangunan KAED tadi. tapi cantik cam rumah kampung lak.


Ni pemandangan lain gambar atas.


Ni lagi 1 dari angle lain pemandangan atas.


Abes sudah kisah kat UIA sehari ini. Rase nak datang lagi lak len kali, amik gambar tempat len lak sambil berjumpa dia lagi~~~

12 TuSuKan:

Albert Chang said...

nice shot .. ak dpt rasakn kegembiraan dlm gmbar ko ..

Unknown said...

pe yg nice?

HH said...

makasih ya :))

Unknown said...

sama2....bile lak nak datang USM?

Unknown said...

:) - senyum yang meleret.

*aku tak caya ko pakai 18-55mm

Unknown said...

mmg bukan 18-55mm...aku punya lens ada masalah masa 2...aku pinjam lens 70-300mm kawan abg aku...

Unknown said...

kenapa ngn lens ko?

Unknown said...

lens aku longgar...kadang2 xleh pusing..xtw nape..

HH said...

usm tu jauh..cri la u dkt2 sket.lgpn nk drive nti sesat :P

Unknown said...

ala xsuh pn drive...kiter yg drive...suh datang sini nek bas je~

HH said...

hehe.ok.i.Allah.ad rezeki kte dtg :)

Unknown said...

ok jgn lupa tw~~

Blog Widget by LinkWithin