Friday, March 26, 2010

Hasil Tembakan Pada Petang Itu~~~


ya aku telah pergi outdoor shooting bersama rakan penembak tepat~~

kat bawah ni hasil2 daripada tembakan tepat senah sally pada hari terbabit~~

 ni gambar landscape tu, tapi rumet ku(profesional) ckp suh amik bawah skit supaya nmpk reflection air~~
jaa mmg seksi kan biawak tasik tersebut~~~ 
ni antara flare yg aku berjaya buat~~payah jugak. 
odah kate ni mungkin projek kajian budak bio, tapi kejam sbb tak buang terus kelawar yg dah mati  
NI pun sama~~ 
ni lagi satu gambar kematian dahsyat~ 
 aku pun tak tau nape aku upload gambar ni~~
ni plak reflection gambar pokok~~ 
yang ini aku suka sebab aku berjaya buat blur paling dahsyat dengan menggunakan lens 18-55mm dan aperture 8 sahaja~~~ 
ni flare paling aku minat, kepada cik milah,cik odah dan encik JJ, aku pun berjaya gak buat flare yang menarik~~



*kepada encik jaa, aku mahu join kelab ko boleh?
* cik milah jika kamu mahu pinjam sally, marilah datang mengambilnya,tapi jgn lupa buat appointment dulu~haha
*kita tunggu hasil tembakan dari cik odah pula~

20 TuSuKan:

Unknown said...

gambar matahari berbunga yang terakhir tu membuat aku dengki..

aku tak dapat buat secantik itu..

Penembak tepat? nanti kita adakan AGM ya..

*dengki.. hahaha..

Anonymous said...

Bunga Matahari itu mmg cantik! oh~ gambar berefleksi mmg cantik..jd kamu amek la byk2...hehe

JJ~ kalau pakai si genngam aje boleh join kelab ke? hehe

milah hasan said...

aduh..ter 'post' sbg anon. lak..yg atas itu, aku yg komen ok.

Unknown said...

si genggam pon jadi.. :)

Unknown said...

ya aku berusaha meningkatkan mutu penangkapan gambarku~~~

cik milah anda dialu2kan la...

JJ>>jgn dengki,ko tetap sifu aku~~~

Unknown said...

aku rasa rumet ko lagi sifu dari JJ..

MoloQue said...

nak join gak...tp xd kemere...n x reti...so nyah ak dari ini...papai~ syuh2.......lalalalala=(

Unknown said...

Benda yang tercangak belakang telefon ko yang touch screen tu bukan kamera?

Neko D. 13 said...

halep, hakak malas la nk post gambo arituh..gambar last mmg best *dengki jugak*

har har har.

aku cop jadi jurumekap persatuan boleh? ngahaha

Unknown said...

odah>>ala tenet kan dah laju skang~~xkn xnak post kot???tape2 jadi pe pn leh...asal ader kamera~ala ko pn leh bt gak cm gmb last 2~~~

molok>>ye btl ckp jaa...

jaa>>tp ko tetap sifu gak..

Unknown said...

banyak aku kena belajar lagi.. jom belajar sama-sama mau?

Unknown said...

itu tak menjadi masalah~~~

Pakcu Sofi said...

suka yg last tu =)

Unknown said...

ni sifu jaa yang ajar cara penggunaan dier~

cukada said...

wah!! ak ske reflection pokok tu..

Unknown said...

terima kasih~~~ni pn kebetulan je~~~

cukada said...

ak pn nk amek gambo yg cntik2..
ade tips yg mudah x? hihi

Unknown said...

tips dier amat mudah...blaja dan praktis...2 je..hehe..kerana praktis make perfek~~~

cukada said...

klu nk wat flare, gne kamera biasa pn bley ke?

Unknown said...

xpasti la...tapi kalo nak bt aperture kene besar la kalo nak bt~~dalam f/20-f/30 lbh kurang....

Blog Widget by LinkWithin