Tuesday, March 2, 2010

Selamat Datang Ke Alam Dunia Belog~~~

     Wah2, sudah berrtambah ramai pembelog-pembelog harini. Aku agak bangga kerana rakan-rakanu sudah ramai menjejaki  ke alam dunia belog. Hari ni aku jumpa lagi sorang pembelog baru dari kalangan rakanku juga. Aku agak terkejut kerana beliau juga mahu berbelog sekarang. Selamat maju jaya diucapkan kepada beliau dan semoga beliau sentiasa meneruskan aktiviti berbelog. Beliau adalah zulhelmi ramli, rakan satu kos aku di USM.

9 TuSuKan:

Unknown said...

yeah bebeh..

aieOreo said...

terharu siot aku..(-_-")

Unknown said...

nape berghairah jaa?

huhu..jgn sampai terharu aireo

Unknown said...

saje.. sebab memula aku tak kenal soul_sk8er.. :)

Unknown said...

hahaha~~~seorg pro skate 2....jgn men2...skang je dah 2 entri

Unknown said...

nanti sedar2 dah ada 100 entri.. hoho..

Unknown said...

btw, apa link blog dia? x de dalam profil dia la..

Unknown said...

owh yeke??nanti aku tgk...aku pun lupa

http://kamerakopak.blogspot.com/

Unknown said...

haha~~~sapekah gerangan anda pitan?

Blog Widget by LinkWithin