Monday, July 11, 2011

alon2 bermaksud pelan2 dalam bahasa JAWA~~

wah!!!

Bersarang btl dah...dah jadi rumah eh belog berhantu aku rasa...
Bukan xmau update, tapi malas nak update...takde mood sejak dah xpegang kamera ni..

Tahu je la, sejak mula bekerja ni dah malas nak pegang kamera, bila dah malas, mula la malas nak update belog gak..Bak kata orang putih celup "hot-hot chicken shit"(hangat2 tahi ayam) gitu.

esok cuti TYT Penang punye replacement birthday utk semalam...so harini wa malas nak tido awal, teringat masa belaja gitu...tido lambat heaven kot...

ape aku merepek meraban ni???"taw la dah malam jgn la kau nak berdrama lak"(aku taw ni mesti ayat orang yang bace kan?)

*p/s: ntah pape kan tajuk pun dah xder kene mengena ngan entri..(pedulik ape aku, ayat aku kan?)





0 TuSuKan:

Blog Widget by LinkWithin