Thursday, August 27, 2009

ikut saje




yes.


everyone i like.


not sure.


org islam xbela anjing.


lebih baik diamkan diri.


makan selagi halal.


dont like both


telok panglima garang.


around the world?


student.


tunggu kawen dulu.


don't remember.


xsuke susu.


3


dapat keje cepat.


ntah la.


xder kot...


sedekah,setuju ngan syue


radio head,creep from syue blog.


depend.


aku xtw pe yg aku xtw.


selagi sedap dimakan.


menyendiri.


chest x-ray, tapi slalu bermain dgn x-ray, dah keje aku.

garang.


taurus


tag to:
jaa, kalo dier xbuat syue punyer lagi.
neko D. 13
gardenia.

6 TuSuKan:

Unknown said...

thanx kasi resp0n..haha.

Unknown said...

bosan xtw nak bt pe...bt bnde ni pn best gak...

Pakcu Sofi said...

huish~ aku pon kena..

Unknown said...

mesti la...xkan aku sorg je nak kene...

Neko D. 13 said...

ni ape tag2 org nih?? tumbuk kang...

Unknown said...

alah...marah lak...takutnye...hahaha...

Blog Widget by LinkWithin