Monday, January 18, 2010

Adakah aku gumbira!!!

Hari ni aku agak gembira!!!

aku pun tak tau nak gambarkan macamana!!!

Selama ni aku banyak berfikir tentang final prject aku!!!

Tapi tengahari tadi aku dapat berita gumbira dari partner aku(akmal la sape lagi)

alat yang aku tunggu lame untuk berfungsi dengan baik telah kembali normal dan telah sihat untuk beraksi semula!!

Aku terlalu gembira kerana apa yang aku fikirkan untuk FYP aku bertambah ringan dari sehari ke sehari!!!

Terima kasih kepada Allah kerana meringankan beban kami. Tak lupa juga kepada En. Yahya yang banyak sangat membantu. Kredit juga kepada brother kedai eletronik dekat bayan baru yang banyak memberi tunjuk ajar!!!

Terima kasih kepada semua yang tidak disebut namanya.........


Selepas ni korang akan jumpa akku dilab je la 24 jam. Kalo ader jumpe aku kat lab school physics malam2 tu jangan lari pulak. Itu aku sebenarnya!!!

2 TuSuKan:

Unknown said...

ooo.. itu yang ko buat petang semalam!! berjalan-jalan dgn senah..

RomantiL sekali.. :D

Unknown said...

hahahahaha~~~~

Blog Widget by LinkWithin