Monday, January 18, 2010

Bosan Atau Menarik???


Petang tadi aku bosan, tapi aku teringat aku belum 1 bende lagi!!!

Aku nak p copy kertas semgrad!!!

So aku pun terus la p kedai dengan membawa Sally sekali sebab nak terus p bejalan.

Kat bawah ni antara tempat yang aku p dan sempat snap, sebenarnya banyak lagi gambar cume macam biasa la...kalo dah tenet pun lembap, sape nak upload byk2!!!

Nikmatilah gambar yang tak cantik ni!!!



Gambar rumput ni kat pantai kiri Queensbay(Dah cantik tempat ni sekarang)





Ni plak kayu yang hampir reput kat tepi pantai tersebut!!


Ni dier perkampungan nelayan di sebelah polis marin dan juga jambatan pulau pinang(Tak nampak tu jambatan sebagai background).



Ni la jambatan pulau pinang dari jarak agak dekat tapi masih agak jauh sebenarnya!!!


Kalau nak tau ni la lampu jalan di jambatan pulau pinang. Aku snap dari bawah jambatan!!






Nampak tak papan tanda tu???tulisan tu menunjukkan kearah USM(ini bermakna amat dekat dari jambatan ke USM).




Ni la keadaan dibawah jambatan yang sempat aku snap tadi!!


Menara berkembar yang sama seperti KLCC tapi tidak ada muncung yang tajam diatasnya


Sebenarnya nak snap gambar chaya matahari...tapi tak berapa nampak la plak!!

2 TuSuKan:

milah hasan said...

ape di buat la bwh jembatan~ hahahaha

Unknown said...

saje membuang masa....dah terlalu bosan!!!xder awek nak p dating...hahaha

Blog Widget by LinkWithin